meme melayu

-->

Rabu, 7 Disember 2011

Mari menyanyi bersama Team Meme Melayu

Tweet This
Lagu tema Team Meme Melayu
Lagu dedikasi khas buat Team Meme Melayu
Istimewa daripada LadyBeas



Lirik :

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku ada apa aku cakap
dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku ada apa aku cakap
7 lu cakap ada 7 kereta ku siang dan malam enjoyla kerjaku
aku nak menari..jgnla nak lari

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku apa ada aku cakap
5 lu cakap 5 kali tambah nasi
5 kali makan 5 minit lapar lagi
dia siapa lagi..sedarlah diri..

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku apa ada aku cakap

siang malam kira duit jadi hobi
bangun pagi sampai lupa gosok gigi

patotlah bau mcm ikan basi
gaya pon sudah mcm gegasi
thanduri capathi kentaki itu semua aku mahu mkn
ayam itik panggang itu semua abg belikan
ini mkn minum sikit kasi kautim
kalau tidak kita akan balik kutip tin
duit byk lagi..apa peduli

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku ada apa aku cakap

muka ku mcm dj bergaya
ckp lu kawan org tak percaya

aku pun apalah kurangnya
cantik juga mcm aisywaria
dari jauh aku tgk mcm ini beras punya guni
dtg dekat baru tahu ini minyak punya tangki
muka mcm roti canai hangus
banding dgn ketam,ketam lg bagus
apakah peduli,duit byk lagi

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku ada apa aku cakap

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku ada apa aku cakap
dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku ada apa aku cakap
7 lu cakap ada 7 kereta ku siang dan malam enjoyla kerjaku
aku nak menari..jgnla nak lari

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku apa ada aku cakap
5 lu cakap 5 kali tambah nasi
5 kali makan 5 minit lapar lagi
dia siapa lagi..sedarlah diri..

dalam 10 ckp 1 nombor
dalam hati aku apa ada aku cakap


6 ulasan:

LadyBeas berkata...

aku nak jadi org pertama komen kat entri ni!
hidup meme!
gila korang ni..

khalis berkata...

hahaha! sape y giler ni..

azam berkata...

kau lagi giler ladybeas oi!!!

kayk3rek berkata...

cam cibai..ahahaha

LadyBeas berkata...

yang gile aku jugak...
yang buruk aku jugak...
yang jahat aku jugak...

azam berkata...

KAU PERIOD KE HAPE OI??
KAHKAHKAH..

Pengikut